Mat dag 1.

Dagens mat.

Frukost:
En smörgås med ost och gurka. En halv morot och en clementin. Två glas vatten.

Lunch: 2st leverbiffar, potatismos, rivna morötter. Lite sås.

Mellanmål: Banan.

Middag: Stekt kyckling, ris, varma grönsaker, lite currysås och ett hårdbröd.

Det känns som att jag har klarat dagens mat bra. Ätit mindre portioner och stått emot allt lussefika som bjudits på överallt idag. Druckit vatten när jag känt mig hungrig. Jag vet att många tjatar om att man inte ska äta på kvällen men det kommer jag fortsätta med om jag känner att jag behöver det. Brukar ha väldigt svårt att sova om jag känner mig hungrig.

Så kvällens mellanmål kommer nog se ut såhär:

En smörgås med ost och gurka eller två crisp med ost och gurka. Och en clementin.


Kommentarer
Postat av: BENITA

vad roligt att jag har motiverat dej lite extra. det är härligt att höra! LYCKA TILL

Postat av: emma

vafan är crisp?

2010-12-14 @ 17:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0