Mat dag 3.

Ännu en dag har passerat. Tre dagar med gasen i botten känns det som.
Dagens mat:

Frukost:
En smörgås med skinka, gurka. En crisp. Ett glas lättdryck.

Lunch:
En halv potatis och en litenliten bit fisk. Näe, skolans mat går verkligen inte äta ibland.

Middag: Spagetti och köttfärsås. Ett hårdbröd. Ett glas vatten och ett glas lättdryck.

Har inte blivit speciellt mycket mat idag. Känns väldigt knasigt. Skolans mat är som sagt hemsk ibland och idag var det en sån dag. Dock så har det blivit en liten kaka idag. Farmor dukade upp "julfika" över hela köksbordet. Hon hade till och med bakat mina favoritkakor. Så klart lockade allt. Men jag stod emot nästan helt och valde att ta EN enda kaka, den minsta som fanns. Till detta tog jag ett glas vatten.

Nu ska jag krypa ner under täcket. Lång skoldag imorgon följt av simning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0