Mat dag 4 & 5.

Torsdag/Fredag

Frukost: Smörgås med ost /Smörgås med ost och hälsoyoghurt.
Lunch: Lite pasta och skinksås/En litenliten bit korv och en potatis.
Mellanmål: Smörgårs med ost och hälsoyoghurt/Två smörgåsar med ost och pastramikotlett.
Middag: Spagetti och köttfärssås/Fläskfilé och klyftpotatis. Lite bea.

Som sagt så blir luncherna ofta väldigt små eftersom att skolans mat sällan går att äta.

Dag 5. Fredag. och jag skulle hålla mig från allt som hette snacks. Det gick bra. Åt dock två pepparkakor och drack ett halvt glas julmust på skolan. Det kändes som att jag kunde unna mig det eftersom att jag inte skulle äta nått annat onyttigt. Men annars så köpte jag hem en kolsyrat vatten med smak av jordgubb/lime istället för dricka och på kvällen när sötsuget gick igång. Åt jag en smörgås och yoghurt som kvällsfika och sedan gick jag och la mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0