Jag stod där, kröp in, kröp ut och log.

Kroppen har varit så otroligt seg idag, somnade nästan på bussen och för varje steg jag tar värker det överallt. Måste vara gårdagens jogging på löpbandet. Som tur var fanns rester i kylen, shoop in i mikron så var middagen fixad. Nu sitter jag nyduschad efter ett GRYMT! Body combatpass. Slog som aldrig förr och värken försvann. Helt plötsligt under passet hör jag instruktören ropa i mikrofonen; Matilda, bra slag!.. eller något liknande. Jag kände hur jag bara ville krypa ur salen för en sekund, alla blickar drogs mot mig. När jag hunnit smälta vad hon sa, så här i efterhand så blev jag bara jäkligt stolt. Även fast jag blev väldigt chockad, min största rädsla innan jag började gå på pass var just att instruktören skulle "peka ut mig".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0