Mamma-dotter-dag

Har varit en mamma dotter dag idag. Slängde ihop en kasslersallad, packade ner kameran och så letade vi oss ett ställe där isen släppt. Satt och åt den goda salladen, tog lite kort.

Nu kom vi precis hem från tjejkväll på stan. Gjort två riktiga fynd idag. 10par örhängen för 10kr!!!. Och nu en supersnygg skinnjacka för 200kr, nedsatt från 500kr. Jag har alltid velat ha en skinnjacka, men alla har varit för små. Nu på tjejkvällen hade dom superpris på en modell, när jag såg att stl. L var det största som fanns tänkte jag. Nu är det kört, om inte ens XL passade tidigare varför ska då L passa nu. Men den passade, och jag är överlycklig!

Nu ska jag sova, bjuder på bilder imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0