Packar väskor.

Packar och packar och packar. Packar träningsväska, packar mat, packar kläder, packar sovgrejer. Mamma åker bort på tisdag och jag får då svårt att ta mig till skolan. Imorgon när jag slutar tar jag bussen till gymmet och möter upp min lillebror som för första gången ska följa och träna på gym. Sen blir vi upphämtade, då vi är bjudna på middag hos mormor imorgon. Efter middagen hos mormor, ska jag hoppa av hos farmor och sova där. Så jag tar mig till skolan på tisdag.

Tisdag förmiddag brukar jag alltid gå en promenad och så även nu på tisdag. Ska bli kul att gå i lite mer "stad" än på skogsvägar. Ska försöka hitta en bra runda =) Har packat ner frukost, frukt och lunchlåda så att jag ska kunna äta det jag brukar äta.

Pågrund av det här är kommer jag inte ha möjlighet att blogga förens på tisdag eftermiddag. Ska försöka hinna med ett inlägg imorgon på någon rast och så kommer jag fixa lite tidsinställda inlägg så ni slipper mig inte =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0