Prioritering!



Har inte prioriterat bloggen idag. Blev en kort skoldag, när jag slutat åkte jag med mamma och pappa till grannstaden. Passade på att äta på älskade Subway, grillat kycklingbröst med sallad, gurka och lite majonäs bestod min macka av. Ett granny smith äpple och en bonaqua päron. Nyttig lunch! och supergott! Önskar Subway kunde öppna här i stan.

Hemma böt jag om, tog en promenad. 50minuter. Så skönt att slippa all slask och is. Asfalten var framme hela vägen. Efter promenaden tog jag fram min cykel ur förrådet och for ut och cyklade i 20minuter. Skönt!

På Ica hade dom jordgubbar billigt än, jag köpte hem TRE askar!!! Passade på medan det fanns. Dagens middag var tacos, blev lite onödigt stor portion. Men nu på kvällen har jag bara ätit 4st jordgubbar och varken druckit av läsken som stått framme eller ätit av ostbågarna.

Nu ska jag sova! Imorgon ska jag försöka få till lite trevliga inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0