Fortsatt regn..

Det bara fortsätter att regna, och här ute i skogen blir internet mycket sämre vid dåligt väder. Jag skulle blogga igårkväll innan jag la mig, men då dog internet. Sen hade jag tänkt blogga när jag steg upp, men då dog internet igen.
Iallafall så drog jag på mig regnjackan igår och gick en promenad i ösregnet. Även fast jag bara hade tänkt ta en kortare promenad så gick jag min vanliga  på 4,2km.
Som sagt, så regnar det fortfarande. Och jag börjar känna aningarna av en förkylning. NEJNEJ, jag ska inte bli sjuk. På lördag måste jag bara vara frisk. Utbildning och Petras tjejfest med träningsanda. Därför tror jag att jag skippar promenaden idag, och fortsätter rensa här hemma istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0