Fyra pass.

Jag har redan hunnit med att träna fyra pass indoor walking. Två under utbildningen och två idag. I veckan så har jag bara tillgång att träna fram till 15.30 på dagarna. Sen tar jag mig inte in. Och eftersom att skolan dragit igång, så missar jag imorgon vårat gemensamma träningspass kl 13. Vi har också planerat in för att träna på torsdag kl 14.30. Och även då har jag inte slutat. Hur ska jag klara mig utan indoor walking in några dagar?! Nästa vecka förändras dock tiderna och det blir tillgängligt att träna på kvällarna. Men fram till dess, ser det ut som att jag måste klara mig utan. Jag är redan fast i den här träningsformen!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

ååh, du klarar det :D

2011-08-22 @ 22:02:47
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0