Glad tjej

Bjuder på en suddig, risig nytagen bild från webcameran. På mig har jag mina nya glasögon, vad tycker ni om dom? I handen håller jag min första skiva, musiken till MITT indoor walking pass. Hur härligt låter inte det? Nu måste jag lyssna på den om och om igen, och planera in alla olika positioner. Och jag hoppas att jag redan i veckan hinner hoppa upp på walkern och träna igenom MITT pass. Det är nu jag förstår hur långt jag kommit på min resa. För ett år sedan, hade jag inte ens startat min resa. Jag hade aldrig varit på ett gruppträningspass, bara för rädslan att bli utpekad och att instruktören skulle nämna det jag gjorde. Sen dess har jag hunnit bryta den rädlsan, tränat i grupp och dessutom så hände det jag var rädd för. Instruktören nämnde mig när hon pratade. Men jag överlevde. Och nu är det inte länge kvar tills det är jag som står där med mikrofonen.

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Hej,



Jag har kollat igenom kommentarerna 3 gånger nu, men det finns ingen kommentar från dig tyvärr.

2011-08-29 @ 12:45:50
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0