Min dag

Jag har redan avklarat två pass. Vilket innebär att jag har klarat hälften av de fyra passen i utmaningen.
45 minuter Promenad 4,2km.

ca. 35 minuter Cykel  9,7km.

Det första jag gjorde när jag ätit dagens frukost var att koppla hunden och gå våran runda. Var väldigt längesen, men väldigt skönt! Efter att ha avklarat nästan alla dagens ärenden, så hakade jag på cykelkorgen på cykeln. Och cyklade till affären, handlade och sen cyklade hem igen. Härlig cykeltur i värmen!
När jag räknar ihop det här så betyder det att det just nu ser ut såhär:
Augustiutmaningen 2011
Totalt: 13,9km

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Duktig du är! :D

2011-08-03 @ 00:27:30
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0