Prioritera

Just nu hamnar bloggen lite lägre ner på priolistan. Prio ett just nu är att hinna med skolan och alla läxor, träna in mitt IWpass och sen har det blivit alldeles för lite sömn senaste veckorna också. Så måste få nån timme extra sömn inatt. Så kanske jag för en gångsskull tar mig upp i tid imorgon och slipper stressa till bussen?
Körde igenom mitt pass idag, och det verkar fungera ganska bra. Känns super härligt! Ska bara byta plats på två låtar. Så det får jag försöka hinna med imorgon.
När jag slutar imorgon åker jag direkt och kör igenom mitt pass, hem och gör lite skolarbeten, och hinna med att bränna ut en ny skiva till passet, äter middag och åker förhoppningsvis och kör igenom passet en gång till.
Just nu önskar jag att mina dygn var några timmar längre, vill hinna med allt roligt som händer!

Kommentarer
Postat av: Elin

Lycka till med finslipet av passet. Att dagen har för få timmar det gäller även här. Jobba mindre och mer fritid tack!

2011-08-30 @ 22:20:50
URL: http://elin79.se/vikt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0