Superdag!

Har haft bästa dagen på länge idag. Rolig utbildning och sen mötte jag upp ett superhärligt träningsgäng för middag, volleyboll och bad. Massor med skratt!

Kan berätta lite kortfattat om utbildningen nu bara, kommer bättre imorgon.
Vi kickstartade och hoppade upp på varsin "walker", redan klockan sju på morgonen, sen massa teori och ännu mer walking. Och sen nervös väntan på att få veta om man blivit godkänd eller inte... skriver mer imorgon. Nu kryper jag ner under täcket.
( Har inte kunnat räkna kilometrar idag, kan tänka mig att jag fått ihop en hel del under walkinpassen, och sen så lånade jag Petras cykel när vi tog oss mellan restaurang, volleybollplan och badhus)

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: ja det är riktigt underbart :D

2011-08-21 @ 17:45:59
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0