Svag!

Jag är svag! Jag är jättesvag. Jag kan inte stå emot någonting alls. Jag vill träna, men det enda jag kan träna är promenader, cykeltur eller jogging. Men jag känner ingen inspiration alls till det. Vill simma, men simhallen har vattenskada. Vill köra zumba och body combat men jag har inget gymkort. Vill att gratisträningen ska komma igång igen, så jag har lite att välja på.
Jag som skulle vara utan allt skräp i veckan, det har jag verkligen inte varit. USCH, FY OCH BLÄ!
Jag vet inte längre hur jag ska göra. Jag är hundra på att jag ska klara den här resan, men just nu så vet jag inte hur jag ska lyckas.

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: okej, får köpa där då :D

2011-08-13 @ 23:22:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0