Hej!

Hejsan allihopa!
Jag vet inte riktigt vad som har hänt, det finns inga ursäkter för det som har hänt. Jag har helt enkelt fallit ihop. Tappade orken på mat och hälsa och allting. Jag har endast tränat 1-2ggr per vecka och det är mina jobbpass. Nu tänkte jag utmana mig själv, julen är speciell och det är mkt godsaker, men jag tänkte att jag skulle utmana mig och vara utan ALLA sötsaker. T.ex. chips, godis och fika m.m. Ända fram till den 22december. Sen tänkte jag göra en liten plan för veckans träning, och köra på nu.
Motivationen är inte på topp, men den ska bli det.

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: det måste jag med, nu kör vi fina du <3

2011-12-11 @ 21:27:14
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0