2. I mina öron när jag tränar

I mina öron när jag tränar... ganska svår punkt på listan. När det är zumba som gäller är det alla härliga latinolåtar. Waka Waka med Shakira är favoriten.

På simhallen är det deras motionsskiva som spelas varje gång. En massa gamla låtar. Ingen riktigt bra. Rudolf med röda mulen, var en av låtarna som spelades idag den 1 februari.

Skriver här några av mina "pepplåtar":

Waka waka-Shakira
Helst den spanska versionen.

Firework- Katy Perry

So what- P!nk
Och några fler P!nk låtar.

Lady Gaga.

och en annan favorit är Love the way you lie part 2, med Rihanna. Inte den mest farfyllda.

Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Tack snälla fina du! Jag blir så glad och det peppar mig att orka blogga vidare och kämpa lite mer! Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0