Mått 2 februari.

                                                                  

Mått den 2 februari 2011.

Över naveln: 112,5cm (-2,5cm)

Midja:
110cm (-3cm)

Rumpa: 108cm (-3cm)

Runt båda Låren : 103cm (-2cm)


Lår: 66,5cm (-1,5cm)


Vad: 41,5cm (-2,5cm)

Arm :
35,5cm (-0,5cm)


Total skillnad: -15cm

Verkligen jätteroligt med skillnad på annat än vågen. Visserligen så visste jag att det var skillnad utan att mäta. Mina älskade täckbyxor har jag inte fått igen i midjan, men i helgen gick dom igen. Samma med mina skoterskor, dom har varit väldigt tighta vid vaderna har inte kunnat dra upp dom helt men i helgen sa det : swoop. Så satt dom löst runt vaden =)


Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Vilka bra minus!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0