Trötter.



Gårdagens middag som vi åt innan vi böt om.




Det blev en tuff dag igår. Gymstick passet var inte lika jobbigt som sist, men vattengympan var hemsk. 60minuter Aquabike stod på schemat. Helt slut när passet var slut. Tänkte, jag pressar väl det sista också och tog mig en längd frisim. Känner efter några meter hur jag tappar kontrollen över mitt egna ben. Lyckas ta mig till kanten, och ser hur vaden krampar. Det gjorde så sablans ont och vad dessutom obehagligt att se, ännu värre var att jag befann mig på det djupa och det enda jag tänkte var : Nu drunknar jag! Tillslut fick vi stopp på vaden efter x antal sträckningsförsök tillslut drämde jag till en smäll på vaden och då slutade det. Nu är jag hallt och beslutar att vila så gott det går i helgen. En liten förkylning börjar smyga sig fram också.


Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Okej då förstår jag. Men gratis är gott ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0