Utmaningen.

Imorgon har det gått tre veckor sen jag påbörjade min lilla utmaning. Så hur har det då gått?

Under dessa tre veckor har jag endast ätit ett litet wienerbröd. Även fast jag tillåtit mig själv att fika något litet på helgen så har jag inte gjort det. Jag har hållit mig undan allt vad som heter snacks och godis, jag har inte heller druckit någon läsk även fast det funnits hemma.

Nu efter en lång dag så blev jag så otroligt sötsugen, fika ville jag inte göra. Tänkte att det kommer bara framkalla ännu mer sötsug. Så nu sitter jag och sippar på ett glas med svagt blandad jordgubbssaft. Ca. 30kalorier innehåller mitt saftglas.

 Den 21 februari når min lilla utmaning sitt slut. Och bara för att utmaningen är slut betyder inte det att jag kommer kasta mig i godis och chipsskålen och hälla i mig flera liter läsk. Förmodligen så kommer det bli så att jag kanske unnar mig ett glas läsk på helgen, eller kanske några enstaka godisar. Men absolut inga mängder =)

Kommentarer
Postat av: E,

Duktig du är :)

2011-02-12 @ 00:43:52
URL: http://byebyefett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0