Biggest loser- Ali Vincent.

Ali Vincent, som vann säsong 5 av amerikanska biggest loser. Jag blir så jäkla inspirerad av hon. Hon är faktiskt en av anledningarna till att jag tagit tag i min viktresa än en gång.

När repriser av biggest loser gick på tv, tror det var något av de första programmen på säsongen Ali är med i, jag fastnade för hon direkt. Hon var min favorit genom hela säsongen, och sen gick hon och vann.

Jag har länge tänkt beställa hennes bok "Believe it, Be it" men det har aldrig blivit av, men i julklapp fick jag boken och jag sträckläste den på en kväll/natt. Jag kunde inte lägga ifrån mig den, jag ville läsaläsa och läsa. När jag hade läst boken så blev min vilja så mycket starkare och jag var full av inspiration.

Så vill ni läsa en bra bok, rekomenderar jag verkligen Ali Vincents bok "Believe it, be it"  Den är dock på engelska men det känns så mycket verkligare än om den hade varit översatt till svenska. Den finns b.la. att köpa på bokus.

Nu har jag fått tag i hela säsong 5 av biggest loser, så jag vet vad jag gör ikväll och i helgen. Tankar mig med ännu mer inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0