Det bjöds på pizza idag...

Farmor bjöd på pizza idag, jag tackade glatt nej och värmde istället kasslergratäng och kokade lite ris och hackade lite sallad och gurka till det. Så jäkla stolt över mig själv att jag inte tänkte "äsch,, men en pizza, jag har ju inte ätit nått annat onyttigt". Satt och njöt av min goda mat och mitt loka glas medans alla andra satt och åt pizza. Jag blev inte ens sugen :)

Imorgon blir det en tidig morgon, Morgonsim väntar kl. 9.00. Sen ska jag spendera resten av dagen med plugg av spanska. Närmar sig slutet av kursen.




Kommentarer
Postat av: Alva

Bra där! Självdiciplin är viktigt :-) Jag gillar din blogg föresten, kommer titta in hit lite då och då och peppa dig på din viktresa! You go girl! kramkram

2011-01-29 @ 20:35:30
URL: http://healthylifeofalva.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0