Funderingar kring min målvikt.

Spenderar mina lediga minutrar till att fundera över min målvikt. Om det ska sluta på det jag har funderat på tidigare, skulle det innebära ett BMI på 24.5. Vilket ligger i den högre delen av idealvikt, som sträcker sig upp till ett BMI på 25. Just nu känns det som att jag skulle vara nöjd där.

Angående delmålet som jag hade satt till den 31 januari, så skulle jag sätta ett nytt datum där.  Men det kommer jag skippa helt. Istället för att pressa mig själv, kommer jag ta det i den takt det går och när jag når delmål nr 1, då når jag det.

Som ni kanske sett så har jag valt att inte skriva ut min startvikt här på bloggen. Det för att jag inte känner mig redo, när känner att jag har rutinerna och känner mig redo. Då kommer det synas här på bloggen.

Har fortfarande ångest över gymkortet, 2ggr kvar. Sen är det slut.

På tal om gym så skickade jag igår in en ansökan som jag hoppas kommer hjälpa mig att förändra min livsstil. Hoppas verkligen jag är en av dom 10 personerna som kommer med.

Nu blir det hårdbröd med ägg och en kopp te.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja det där med gymkort kan verkligen göra ett jobb med huvudet.. Pengar, plats och allt vad det nu innebär =(

Men hoppas du kommer med och får dom där 10 veckorna =)

2011-01-17 @ 20:18:25
URL: http://makeovermadness.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0