Helgen!

Ett tag sen jag uppdaterade nu. Haft fullt upp. Mamma kom hem i fredags och vi gjorde tacos till middag. Drack loka hela kvällen, kände inte ens sug efter läsk. På kvällskivsten blev jag sugen på något så jag tog ett kokt ägg och lite yoghurt, precis som vilken vardag som helst. La mig tidigt och igår for jag och mamma till grannstaden och shoppade. Wiho. Jag köpte bland annat två nya träningströjor, en till sportbh och två par träningstights =) här ska det tränas.

Till middag åt vi en varm smörgås med sallad och loka till och sen for vi på ica och köpte ramlösa innan vi for på bio. Även fast det luktade popcorn, cola och godis i hela biosalongen blev jag inte sugen. Tacka ramlösa blodgrape/Apelsin för det.

Dagens lunch blev tacorester och till middag blir det  lax med sallad och lite risoni eller matvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0