Känslosam fredag.

Just nu har jag en sån där jäkla obehaglig hemsk känsla. Jag gråter,gråter och gråter. Många olika orsaker. Det verkar som att jag inte kom med i träningsutmaningen, vilket känns jättejättetråkigt, då jag inte har pengar att fortsätta på gymmet. Jag kollar på gamla biggest loser avsnitt och jag gråter för att man känner igen sig i något hos alla. Så jäkla down just nu, har iallafall inte tröstätit något.

Kryper ner under täcket och hoppas att jag vaknar på rätt sida imorgon och att vädret gör detsamma. Så det blir promenad, fotorunda och lunch ute över öppen eld.


Kommentarer
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

Svar: jag köpte tapeten på Rusta föra några år sen och bakom mig står det "Det bor en ängel i mitt rum"



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0