Min dag idag.

Idag är det min födelsedag vilket innebär tårta och god mat. Men sen är jag på banan igen. Har knappt tagit mig upp ur sängen idag, enorm träningsvärk i låren efter ett Body Pump pass på idrotten i torsdags. Sitter och skriver en ansökan nu till en träningsgrupp, hoppas jag kommer med. Skulle vara skönt att få lite extra peppning och dessutom få träna gratis i tioveckor. Håller tummarna.

Nu har all släkt farit hem och jag ska krypa ner under en filt och bara vara!

Angående mitt delmål nr 1. Som var att ha gått ner 4,3kg till den 31 januari. Jag kommer flytta fram det här delmålet. Har insett att jag kommer dräpa mig själv annars, hinna med både skola, träning, och hemmet dessa veckor när mamma är borta. Jag klarar inte det. Återkommer med ett nytt datum imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0