Tankar kring vägning nr4.

Var ju som sagt på möte igår. Jag har beslutat att gå till skolsköterskan varannan vecka för att få lite tips och även väga mig. Det blir som ett mål, då jag ska väga mig, jag kan inte smita undan. Så igår när jag gick dit och ställde mig på vågen så var det enda jag tänkte STANNA! När siffrorna rullade fram och tillbaka. Ohc sen när den väl stannade fick jag en chock. -2,3kg på ca, 1 1/2 vecka. Trots att det gått upp och ner under de här veckorna. Har inte tränat lika mycket som tidigare och ätit lite halvtokigt förra veckan men i helgen och nu iveckan har jag kommit igång. Längtar till den 7 februari då nästa möte är inbokat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0