Todays dinner.

Precis kommit hem från skolan och ett skoluppdrag på stan. Har gått en hel del idag. Från skolan till ishallen, där vi åkte skridskor på idrotten. Så ca. 1h skridskoåkning. Sen gick vi tillbaka till skolan igen.

Lunchen blev lite korvstroganoff, och litelite ris.. Skolans mat är ÄCKLIG! Åt en banan också..

Sen skulle vi ner på stan och prata med en butik så då blev det promenad från skolan till stan, och sen gick jag hela gågatan.

Nu tinar jag köttfärs i mickron. Idag blir det köttfärssås med pasta :) Sallad ska jag kolla om vi har också.. när mamma är borta är det bara jag som äter sallad, så den hinner bli dålig.¨

Måste ta och röra mig mot spisen nu, hungrig!


Kommentarer
Postat av: I L F A R T . S E

Åt du inga grönsaker till lunchen? Ett tips är att ha frysta grönsaker så tar du fram lite varje gång du ska äta mat och kokar. På så vis hinner inte grönsakerna bli dåliga!

2011-01-20 @ 16:59:01
URL: http://ilfart.se
Postat av: itsallabouttakingcontrol - 5 6 k i l o

jag älskade skolans korvstroganoff! :D

Postat av: Jannica

Tack :)

Hade gärna vart med men jag behöver min lördag med lite godis för att klara denna långa kamp.

2011-01-20 @ 19:43:11
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0