Trött och mätt!

Nu sitter jag här mätt och trött. Simmade 1timme efter skolan. Sen fick jag springa till bussen för jag glömde bort tiden i omklädningsrummet. Nu har jag nyss kommit hem, bara hunnit äta.
Kyckling, lite ris, massor med sallad och sweet chili sås.
Jag är helt slut i kroppen nu, hoppas verkligen inte att jag tog i för mycket. Jag är överrörlig och  när jag simmar tar jag ofta i för mycket så efteråt får jag jätteont i händer, fingar, armbågar och knä.

Imorgon har jag inga träningskrav, ska kanske ta en promenad efter skolan om det inte är så kallt ute. Ska fixa lite här hemma imorgon. Hänga upp en spegel jag fick i julklapp, och fixa lite krokar till smycken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0