Vilodag.

Kör vilodag helt ut idag. Känner att kroppen och huvudet inte orkar. Tar istället och läser lite inför kommande prov. Kollar recept och läser måbra tidningar.

Idag har jag varit utan sötsaker. Som fika, godis, chips, läsk m.m. I en vecka. Känner att jag har lite sug idag, så får se vad jag ska stoppa suget med. En liten skål yoghurt blir det nog senare.

Dagens frukost bestod av ett hårdbröd med skinka och keso, samt en skål med yogurt och lite k-special flingor. Åt ett äpple vid 10.30tiden, då vi har väldigt sen lunch på onsdagar. Lunchen som var kall äcklig köttsoppa, åt lite potatis ur den och ett hårdbröd med ost. Samt en banan.
Middagen blev kycklingpaj med sallad. Gjorde 4st små söta portionspajer i små runda formar.Mamma åt också hellre paj än pannkaka med grabbarna.  Har två pajer kvar efter dagens middag så fryser ner dom så jag kan ta upp när det vankas "onyttigmat".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0