Waka waka!

Happy Söndag!
Här sitter jag och studsar upp och ner på stolen och lyssnar på wakawaka. Ler och sjunger med. Livet leker och jag är så jäkla glad idag! Fick en positiv överaskning och jag har en gång kvar på mitt gymkort vilket innebär ZUMBA!!!!! Imorgon kväll då jäklar smäller det, jag ska ta i som aldrig förr. Zumba är min grej =)

Visade sig att uttagningen till "träningsgruppen" är försenad. Så jag har fortfarande chans att komma med =) Inom några dagar får jag ett telefonsamtal med antingen bu eller bä.

Inväntar solsidan nu, sen kryper jag ner under täcket och kollar på ett avsnitt biggest loser. =)

Hoppas ni har haft en bra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0