Augusti!

Imorgon är det augusti, nu ska jag lägga mer energi på min resa igen. I fredags jobbade jag äntligen mitt sista pass. Nu är jag L E D I G ! ! ! Känns underbart härligt!
Under augustimånad kommer jag vara med i Malins utmaning. Som innebär att samla på sig så många kilometrar som möjligt. Så nu blir det massa promenader och cykelturer.
Ska skärpa mig med maten också.
Skulle väldigt gärna väga mig imorgon, för att få koll på hur läget ligger. Men vågen visar 71kg, varje gång jag ställer mig på den. Hade inte tackat nej till det, men finns inte en chans i världen att det stämmer. Provat att byta batterier också, men det verkar inte hjälpa. Så tillsvidare kör jag på utan att väga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0