Jag ska INTE, jag kan!

Har haft några veckor nu, där jag haft noll ispiration. Ätit allt och lite till, inte rört på mig alls. Tidigare hade jag nog bara gett upp, låtit det falla undan. Men nu tänker jag på det varje dag. Ett stort steg framåt. Påminner mig själv om att det är så surt att veta att man varit där nere på nästan 80blankt och sedan sitta ett år senare med 20kg mer och tänka tillbaka på det. Jag ska aldrig mer tillbaka till 100!
Jag har suttit och läst lite bloggar nu, och det som kanske gav mig mest inspiration just idag. Är familjen annorlunda mamman, Madeleine Ilmrud. Hon har gått ner en hel del i vikt, och tappat massor i mått.
Här kan ni se bilder:
http://minbebis.com/blogg/barbamamman/varfor-du-vill-ha-en-pt/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0