Vad håller jag på med ?!

Just nu tror jag att jag har brutit alla mina bra vanor jag hade fått. Jag rör inte på mig speciellt mycket och har ätit precis vad jag vill. Jag ska inte skylla på något annat än mig själv, men det har inte alls blivit som jag hade tänkt mig i sommar. Tänkte att jag med mitt "deltidssommarjobb" skulle hinna med massa träning varje dag. Eftersom att jag bara jobbar 4timmar om dagen, och dessutom har turen att vara ledig var tredje dag. Men inte alls har det blivit så. Tiden har bara försvunnit.
Det finns ingen inspiration till att ta en promenad längre, det har blivit så enformigt och jag är less! Saknar mitt gymkort hur mycket som helst, och skulle nästan kunna göra vad som helst för ett härligt fartfyllt zumbapass med Petra. Eller ta ut lite aggressioner på ett combatpass.
Jag ska komma på banan igen, jag klarar det här! Imorgon är det fullfokus igen, har fått ca. 3timmars sömn inatt och vet redan att det kommer bli kaos idag. Men imorgon, då är det MIN DAG!

Kommentarer
Postat av: Mumma Muffins

Jag ställer mig samma fråga! Motivationen är som bortblåst.



Sätt dig och kika på lite gamla bilder, läs gamla blogginlägg och jämför med hur du ser ut/ känner dig nu när du är massa kilon lättare! Det funkar :)

2011-07-23 @ 21:15:41
URL: http://exxes.blogg.se/
Postat av: Helen Holmberg

Du är inte ensam om att känna så.. Usch, skyller på tråkigt väder och allmän trötthet och motivation.

2011-07-24 @ 06:36:54
URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0