Imorgon..

Imorgon är det den 9 juni. Datumet för mitt mål, att ha gått ner 20kg. Vid senaste ivägningen, den 6 juni. Hade jag 1,5 kg kvar till målet. 1,5kg på några dagar är väldigt mycket, idag kollade jag på vågen och var väldigt nära. Det var dock inte "min" våg. Men den brukar visa ungefär samma som min. Nu kollade jag på min, visserligen på kvällen istället för förmiddag och nu såg det inte lika lysande ut.

Även om jag inte når det här målet imorgon, så vet jag att jag är väldigt nära. Jag vet att jag själv har slarvat med maten väldigt mycket och hade jag inte gjort det så hade jag nog nått målet. Om jag gör det eller inte får vi se imorgon.

Ps. Jag börjar jobba kl 8 imorgon, vet inte hur länge jag jobbar. Och vet inte heller om jag kommer hinna uppdatera vägningen förrens någon gång på kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0