Någon som är sugen på en jordgubbe?



Imorse hade inga jordgubbar kommit när vi klev på vårat pass, 20minuter senare möttes jag av den här synen när jag klev in på lagret. En pall med 44 lådor, totalt 660liter jordgubbar. Nästan allt har gått åt idag. Personalen hade mycket att göra idag och jag fick för första gången testa att köra in den i  kylen. Inte helt lätt, men jag klarade det. Hela tornet var till och med snäppet högre än vad jag själv är. En vanlig dag på jobbet får vi in ca. 10lådor= jättelätt att köra in i kylen.


Kommentarer
Postat av: Pia Wegstedt

Hej! vad kul dina inlägg verkar vara. kommer definitivt läsa din blogg lite mer. =P Hoppas du har en kul vardag ;)

2011-06-29 @ 15:12:20
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0