Work

Efter tre lediga dagar, som egentligen skulle blivit fyra. Så hoppar jag in och jobbar förmiddag imorgon. Har varit såå sugen på jordgubbar både igår och idag. Vilken tur att jag måste provsmaka imorgon, så jag vet vad jag säljer. Min jobbvecka kommer se ut såhär:

Måndag: 10-14
Tisdag: 10-14
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig
Fredag: 14-18
Lördag: 10-13
Söndag: Ledig.

Borde alltså hinna få in en hel del promenader och kanske någon cykeltur i veckan. Kanske kör jag lite styrka i hemmagymmet också?

Veckan som har gått har varit lika dålig som förra veckan. Även fast jag säger att jag ska skärpa mig, så fungerar det inte. Nu när jag har en vecka med lite mindre jobb, så ska jag sätta upp ett träningsschema. Som MÅSTE följas oavsett väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0