Ätardag!

Efter många om och men.. så har jag tagit ett beslut. Imorgon kommer min klass åka iväg på mässa. Vi åker klockan 8 och kommer hem tidigast klockan 17. Nur har jag bestämt att i veckan kommer torsdagen bli min "ätardag". Vi kommer äta lunch på någon restaurang, kommer välja sallad om den möjligheten finns. Men jag har köpt mig en påse godis att ha på bussen, totalt 6timmar resa. En lite muffin blev det också. Jag ska njuta. Känner att det är trevligare att sitta och äta lite godis tillsammans med trevligt sällskap under en lång bussresa, istället för att sitta hemma en lördagkväll och äta lite godis alldeles själv. Men just nu har jag lite ångest över beslutet, men jag tror jag har valt rätt.

Kommentarer
Postat av: Benita - IAATC.se

Re: Tack så jättemycket :-) Pepp!

2011-03-23 @ 17:40:41
URL: http://iaatc.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0