Min dag.

Igår sov jag borta. En kväll med film och lite godis. Ja, ni läste rätt. Jag gjorde något jag inte trodde jag skulle göra. Jag ville bara ha några godisar. När jag stod där och plockade mina godisar var det enda jag tänkte: Vad gör jag? Vad håller jag på med? Men jag plockade mig några få godisar. Och njöt av dom heeela kvällen igår.

Idag har det varit en mördar lördag. Med mycket träning och dålig mat. Startade dagen med 1timme och 30minuter sparktur på isbanan istan. Fint väder och trevligt sällskap. Sen åkte vi direkt vidare till gymmet där vi gymmade i 2timmar och 20minuter. Kom hem och då blev det 25minuter promenad.

Maten under dagen kan sammanfattas DÅLIG! Smörgås, en liten korvbit, lite varmchoklad. Kanelgifflar och några godisar. Så blir det när man är ute på flykt hela dagen och tränat massor. Behövde fylla på med mat och då blev det kanelgifflar.  Men, men. Jag visste att det skulle bli en sån dag. Och imorgon ska jag ta kontroll över maten igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0