Tisdag 8 mars



Frukost:
Ett hårdbröd med röktskinka, skivat ägg och lite keso. Hälsoyoghurt med lite müsli. Ett halvt glas apelsinjuice.
Lunch: Lite pasta med skinksås. Loka.
Mellanmål: Två skivor falukorv. En liten brödbit.
Middag: Hemmagjord pytt med bl.a. kyckling och potatis. Sallad och vitkålssallad. Keso. Loka.

Övrigt: Lite hälsoyoghurt med varma hallon och en knivspets med kakaopulver.

Dagens träning: 55minuter promenad.

Nöjd med dagen förutom dom där onödiga korvskivorna och brödbiten. Vi njöt av det fina vädret ute vid brasan och grillade korv och då slank det ner, som ett mellanmål.

Jag är så jäkla stolt att jag inte åkte iväg och köpte en semla! Suget efter en drömsemla blev bara större och större. Ju mer jag läste överallt om alla dessa semlor. Nu på kvällen var suget så stort att jag värmde hallon och tog vanlijyoghurt. Festade till det med en knivspets med kakao också. Och det blev en riktig höjdare. Blev garanterat mycket nyttigare än en semla =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tycker du äter och tränar bra! imponerad

Vad gäller semlor så har jag längtat, drömde till och med om semlor natten till tisdagen, men när väl dagen kom så blev det inget. Kändes bara onödigt...unnade mig lite extra kycklingpaj vid middagen istället:)



Peppkramar!

2011-03-09 @ 08:03:28
URL: http://enlattarevag.blogspot.com/
Postat av: Malin I Form

Det låter jättebra ju!

2011-03-09 @ 09:23:10
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Elin

Bra gjort av dig som stod emot semlan och det där målet på kvällen lät ju kalasgott! Jag åt en och ja, jag ångrar mig faktiskt inte så jättemycket, för gjort är gjort liksom. Äter så sällan godsaker, därför blir det godare när man väl unnar sig. Fortsätt kämpa på :)

2011-03-09 @ 10:08:14
URL: http://myfight.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0