Enkelt!

Det här är sjukt enkelt egentligen. Jag vet vad och hur jag ska göra för att tappa kilon. Men ändå så har jag mina dagar då jag bara skiter i det.
Trots att regnet öste ner så snörade jag på mig skorna och gick en promenad i 50minuter. SKÖNT!
Nu har jag haft pepptalk, går som sagt in i en period med högre växel nu. Vägning varje vecka, dra ner på kolhydrater. Totalförbud mot godis, snacks, glass och läsk, samt fika.
Jag vet att jag kommer klara det här, jag är så säker! Jag är säker på att ni där ute också kommer nå era mål. Förr eller senare. Allas våra resor är unika! Det är du också!
Det här är sjukt enkelt egentligen. Jag vet vad och hur jag ska göra för att tappa kilon. Men ändå så har jag mina dagar då jag bara skiter i det.
Trots att regnet öste ner så snörade jag på mig skorna och gick en promenad i 50minuter. SKÖNT!
Nu har jag haft pepptalk, går som sagt in i en period med högre växel nu. Vägning varje vecka, dra ner på kolhydrater. Totalförbud mot godis, snacks, glass och läsk, samt fika.
Jag vet att jag kommer klara det här, jag är så säker! Jag är säker på att ni där ute också kommer nå era mål. Förr eller senare. Allas våra resor är unika! Det är du också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0