viktigare än jag trott!

Jag saknar att blogga, saknar kontakten med er ! Jag har insett hur mycket bloggen och ni betyder för mig. Jag är utan inspiration, motivation och tips. Försöker läsa lite bloggar i mobilen, men det blir inte alls lika många som i vanliga fall. Mitt tålamod är lågt så att orka skriva en kommentar via mobilen gör jag inte ofta. För att göra bloggen lite levande tänkte jag höra om det är någon som vill gästblogga? Skriva ett inlägg om precis vad du vill som har tema träning, kost, hälsa, vikt eller motivation.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller med, bloggen är så viktig för mig med :) Det är här jag hämtar allt!

2011-05-14 @ 14:41:09
URL: http://mycketamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0