Fullt ös!

Jag hinner inte med bloggen... hur mycket jag än vill så finns inte tiden. Jag går skola två dagar i veckan, är ute på praktik tre dagar i veckan. Jobbar onsdag kväll och lördagmorgon som instruktör. Har massa med skolarbeten. Och driver dessutom ett företag, är i uppstarten och all min lediga tid går till att gjuta ljusstakarna och allt annat som har med företaget att göra. Nu har jag dessutom en affärsplan som måste skrivas och skickas in innan den 30november. Fullt upp alltså! Ska försöka blogga så fort jag får en liten lucka. Idag är faktiskt första dagen på väldigt länge som jag har startat datorn.
Hoppas ni har det bra!

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: åååh vad härligt!! älskar village :) bästa butiken ever!!!

2011-11-30 @ 21:34:16
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: förstår det!! :) är aaavis!!!

2011-11-30 @ 22:37:01
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0