Frisk och sjuk...

Enformiga rubriker. Men det händer inte så mycket mer just nu. Har massor som måste göras, missat över en vecka i skolan, och plugga in iwpassen skulle behövas. Igår kände jag mig bra, så for och körde ett IWpass tillsammans med en annan instruktör och ett gäng till. Kändes super då, och det är så roligt. Kände inte av förkylningen alls förens sen på kvällen. Hosta,hosta,hosta. Känns som att jag har hostat sönder både lungor och hals nu. Så tyvärr, har jag tagit beslutet att inte hålla i mitt pass på onsdag. Jag måste bli helt frisk. Så nu sitter jag och försöker fixa en vikare. Och så håller jag tummarna att jag är frisk på lördag, när mitt andra pass är=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0