A new year!

Nytt år och ny kraft! Nytt år och nystart! Jag har funderat till och från på min viktresa. På hur den pekat åt fel håll på senaste tiden. Hur jag inte har haft ork eller motivationen. Jag har vridit tillbaka tankarna till tiden när det gick som bäst, lyckan! Hur lycklig och glad jag var efter ett träningspass, hur pigg och effektiv jag var.

Jag vill tillbaka dit. Jag tar några steg i taget. Fokusen kommer inte nu i början ligga på regelbundna invägningar osv. Utan mer på att hitta tillbaka till den glada och lyckliga träningstokiga jag.
Redan idag tog jag ett steg, jag och några instruktörsbrudar hade pratat om att köra ett Indoor Walking pass idag. På nyårsdagen och allt. Jag vaknade väldigt sent idag, och det första jag gjorde nästan var att äta pizza.. BAD!!! Var helt inställd på att inte träna, så trött! Sen när jag ätit halva pizzan så tänkte jag, KOM IGEN NU!!! Böt om och åkte iväg och tränade! Vi körde 60 stentuffa minuter Indoor Walking. Benen värkte, vaderna krampade, blodsmak och svetten sprutade!
Vilken start på träningsåret 2012, det passet blir svårt att slå!

Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Härligt sätt att kicka igång året på :D Hoppas träningslusten o allt kommer tillbaka snart!

2012-01-02 @ 11:52:32
URL: http://www.maliniform.com
Postat av: Malin I Form

SV: Jodå, visst har din kommetar kommit fram :D

2012-01-02 @ 18:37:16
URL: http://www.maliniform.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0